Måndag, igen!?

Tiden går sannerligen ruskigt fort. Nyss var det fredag och vintertid och nu känns det i lilla ögat att det är måndag och sommartid...jag har liiite svårt med att förlora en timme varje vår, att ta tillbaka den varje höst är en heeelt annan sak. länge, länge kommer jag att klaga på att jag minsann egentligen steg upp 5:15 i morse och dessutom ska göra samma sak i morgon och sääääker någon mer gång den här veckan! 6:15 är tidigt men det är ju ingenting i jämförelse med 5:15!!!

Sevven skulle få sin hjärtscanning idag men veterinären var sjuk! Ny tid nästa vecka i stället.

Finns det något roligt då?? Jooo både Snödropparna och Vintergäcken blommar på jobbets gård!!

Kommentarer
Postat av: heddan

blommar det hos er!!??!?!?! här slutar det för fan aldrig att snöa!!

2010-03-29 @ 20:12:16
Postat av: Hanna

Ja! Nu blommar det äntligen!!! Men jag har sett det förfärliga i Skellet...på bild alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback