Trötta dagar...

Nu börjar det kännas i både kropp men framförallt i huvudet att jag snart ska ha bebbe. Jag är verkligen inte alls sugen på att jobba, jag brukar vanligtvis tycka att det är väldigt roligt och vill gärna driva projekt tillsammans med barnen men nu...nja, vill helst ligga och pilla mig i naveln (som för övrigt pekar utåt!) möjligtvis ligga i personalrummet och fika hela dagarna.
I kväll ska vi börja lära oss att bli ma och pa, föräldrakursens första träff är i kväll. Ska bli kul.

I övrigt händer inte så värst mycket, jag drömmer om sommar och en mindre mage :)


Yatzy i park eller park med enbart fokus på bebbe nästa sommar??

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Lilla Hanna - förstår att du känner dej slut - men snart är det över... Tänker på dej natt och dag men vill inte störa - du kan väl slå en pingel då du orkar - puss fran mami

2010-11-03 @ 08:14:30
Postat av: heddan

puss till bästa syrran i världen!!!!

2010-11-03 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback