Söndag igen...

Har haft en riktigt soft helg visserligen med några spänningsmoment som snatteri på Willys och överraskande presenter på kontot. Vad gäller snatterierna är det nog J jag får skylla på, han verkar ha skaffat sig ett ohälsosamt förhållande till kålrötter...en kålrot för 1,48 var nämligen föremålet för snatteriet...som dessutom till råga på allt blev stoppat!! Jösses amalia säger jag bara.

För övrigt går ryktet om att det är kändistema på årets julisar i Hjogg. Jag spanar för fullt och har två riktigt bra (enligt mig själv då) på g. Hoppas sedan att jag höggravid orkar dela med mig av tävligsandan för att vinna de bästa julisarna även i år!


Kändis för 25 spänns? (Lånad bild)

Pratade med finaste Anna igår, det var så länge sedan. Håller tummarna för att hon snart kommer hit ♥.


Kommentarer
Postat av: J

Tilläggas kan att det var självskanning och jag missade att blippa den lilla struntroten...

Men jag kom ju ihåg alla andra, så jag tycker nog att jag gjorde ett ganska bra jobb ändå.

Iaf jämfört med den gången vi körde självscanning och jag tog fel på kundvagn och började zappa en massa varor på en gammal dams Streckkodsläsare. :)

2010-10-31 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback