Söndag igen...

Det går så fort allting, hinner knappt med. Håller för tillfället på att skingra alla barn och barnatiraljstankar med att planera vår fest som vi ska ha när Hedvig kommer hit 22 okt. Ska bli så roligt att dels ha sitt favoritpenntroll här men också ha fest...det var evigheter sedan!

Vi har köpt spjälsäng nu...ångrar lite att jag inte köpte täcke och kudde på IKEA när vi var där förra veckan för det vore ju allt ganska mysigt att få bädda den lilla sängen...men då kanske tiden bara kryper fram?
Vi börjar också få någorlunda rätsida på det här med barnvagn (först och främst tack till pappa som lovat att hjälpa till med ett bidrag ♥). Vi var och tittade och provkörde igår. Vi hade två favoriter då men den ena hade fått så dåliga omdömen i ett säkerhetstest så nu lutar det åt en Emmaljunga City Cross (begagnad naturligtvis) men vi ska kolla in två modeller till innan vi börjar söka på allvar.
Allvarligt hur kul är det här att läsa!!!!
Jag ska kanske ta mig lite frukost i stället och sluta ta upp eran (ja ni som fortfarande orkar läsa) tid!

Söndagsmys nu!

Kommentarer
Postat av: heddan

jag längtar värdsamycket tills jag kommer!!! det låter ju jättebra med barnvagnen o jag orkar läsa!=) puss

2010-10-10 @ 13:37:25
Postat av: Linette

Jag orkar å' läsa :)

Mest impad över att ni faktiskt sätter er in i

barnvagnsdjungeln.. Blunda och peka känns ju

ganska lockande, det verkar ju finnas alldeles

galet mycket man ska tänka på!

Postat av: mammamumlan

Åh vad mysigt med sängen - slå till med barnvagnen, bra köp tror jag... Kramar

2010-10-10 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback