Meeen snyyyygg (på nasalt skelletmål)

Jag är med på Buzzador och får ibland testa lite olika prylar pga av det (om du också vill så kan jag skicka en inbjudan till dig). För tillfället provar jag Bifiform, en magtablett som ska hjälpa magen i balans. Hoppas på att det ska funka... Nu till saken när Hedvig var här sist skulle jag precis börja med detta. För att få prova produkter måste man också lämna rapporter på vad man tycker och för vilka man marknadsfört...den här gången kunde man också va med i en tävlig om man skickade in en bild. Jag och lilla H skulle försöka. Och ja ni ser ju resulltatet, vi lär bli utslängda från tävlingen alternativt mutade för att aldrig synas tillsammans med deras produkt om vi skickar in den här...Haha!!

"Nå så mycke djääävulst"


Kommentarer
Postat av: heddan

men va FAN!!!! har du lagt ut den på bloggen!!!! gud förbannat så fula!!

2011-04-12 @ 20:44:39
Postat av: Hanna

Haha ja kanske fulast i världen!!

Postat av: mammamumlan

Jamen mamma älskar er ändå - men lite fula var ni allt...

2011-04-13 @ 07:38:21
Postat av: Linette

Hahahaha!



Vad fin hon är er lilla Maj, söt som socker!

2011-04-13 @ 21:50:29
URL: http://lin1e.blogspot.com
Postat av: mammamumlan

Hanna ser ut som Sven "Rulle" Melander och Hedvig som en av skådespelarna i Hudikteatern...

2011-04-16 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback