Påsken

Har varit köttig...

Vildsvin och hjortar har åkt ner i magen. Jens har blivit köttkock medan jag har gjort Wb-paj och efterrätt. En arbetskompis till J var här och käkade med oss på den långa fredagen annars har vi mest ätit för oss själva :)

vi försökte drilla den söta i ballanhäng men det gick väl sisådär. Jag har konstaterat att min dotter trivs bäst när hon får vara inne i vår lägenhet och helst vara naken...


En tugga av pappa tog hon sig i alla fall...

Idag har vi tittat på körsbärsblommorna i kungsan och hängt med lilla Noa och hans päron, mysigt och ännu roligare skulle det ha varit om Maj och Noa inte tyckt att det var rätt trist.

Maj börjar dessutom påsken till ära få lite nytt hår på flinten! Snart kan  hon nog köra på riktigt också :)


Kommentarer
Postat av: heddan

när jag kommer kan nog maj köra rollik på riktigt...jihoo!!=)

2011-04-26 @ 08:36:34
Postat av: mammamumlan

Oj vad Maj ser beslutsam ut i Rolliken! Är fortfarande lite pigg och är hemma idag - är ganska less...

2011-04-26 @ 13:47:35
Postat av: mammamumlan

Gusis så himla go hon är i sin fina sommarhatt!

2011-04-27 @ 09:35:22
Postat av: Maria

En rollik!!

Vi har sökt efter en rollik men detta är första fyndet!

Hade en när jag var liten.

Var har ni fått tag på den?

2011-07-15 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback