Tänkte testa igen...

Och ja det gjorde jag. Eller rättare sagt Maj fick testa igen. Det där med köpesburk. Men nej, det gick inte idag heller. Hon håller på att kräkas och vägrar ganska snart att öppna munnen, jag ska knappast säga något eftersom jag inte ens vill smaka så klart hon inte heller vill :). Tur att mosboken är inhandlad och att hon verkar gilla det mesta där, eller jag har nog bara provat fiskgryta och linsgryta därifrån än så länge men det har gått hem. Det vore ju rackarns skönt att använda sig av en burk nu och då men det får bli storkok även framöver...

Maj har också fått gå med i "Barnens bokklubb" valde den eftersom jag tycker de verkade ha ett bra utbud och de gjorde dessutom inte som "Goboken" som verkar ha en aningen förlegad syn på kön. Försökte skicka ett mejl till dem och fråga av vilken anledning de ville veta om det prenumererande barnet var flicka eller pojke...meeen mejlet gick inte ens iväg. Konstigt! I alla fall kom de första böckerna igår, den ena "Lalo trummar" verkar gå hem hos min sköna böna. Vi har läst den flera gånger och hon tittar på bilderna och hänger med, åhhh vad roligt jag tycker det är!!

Krypet här hemma har häromdagen testat kattmat för första gången, rackarns sur blev hon då jag petade ut den lillakulan ur munnen. Hon röjer värst av alla kompisarna i bvc-gruppen men är världens goaste och faktiskt riktigt mysig och nöjd för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jamen klart att mammamat är godare än köpes....

2011-08-31 @ 07:39:06
Postat av: heddan

å vad jag tycker mycket om Maj..älskade unge, som äter kattmat o allt...jag vill oxå vara med i barnens bokklubb!!

2011-08-31 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback