oooops

Jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt om att jag fått kläm och rutin på det där med sovandet...
Idag har Maj 7 veckor och 6 dagar sovit en timme mellan 10:15-11:15 sen har hon slumrat till några gånger och då  har jag också gått på en timmes promenad med en klarvaken liten en. Jag vet inte jag...tycker hon är liiite för liten för att välja bort dagsovandet. Hon har i och för sig inte varit så överdrivet mycket gnälligare än vanligt men vääääldigt trött!

När hon är sådär trött som hon varit idag blir hon helt röd (särskilt) runt ett öga!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Men gullunge oj så fin hon är och maken till flicka som är lik sin mamma i sovrutiner får man leta efter - men världens gulligaste är hon iaf. Be Jessen att han sätter en motor som ruskar barnvagnen så sover hon säkert!

2011-02-16 @ 07:17:33
Postat av: Norrlandsmamman

Hej!

Va kul att se bilder på hur hon växer, det går ju så sjukt snabbt i början:)

Tänkte bara säga att vår kille var precis likadan när han var liten... Han kunde sova tio minuter i stöten, och sen vaknade han. Alltid på bra humör, glad som en sol. Men då har han alltid sovit bra på nätterna också, och gör så fortfarande=) Å det är ju guld värt!

Ha det bra!

Kram Lola

2011-02-16 @ 13:37:45
Postat av: heddan

alltså hon är ju bara för söt, kortet med rosa luvan är helt underbart!!

2011-02-17 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback