Roller Girl


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jäsiken vad hon kör - väldigt målmedvetet och vilka benmuskler hon har lilla sötnosen....

2011-07-15 @ 09:02:16
Postat av: heddan

men guuud va gullig hon är, ni har ju perfekt lägenhet för att köra med rolliken!!!

2011-07-15 @ 14:42:10
Postat av: Rebecka

Åh, vilken go' & gla' liten tjej ni har!! Man kan bara le av glädje!! :)



Själv tycker jag tiden går alltför sakta just nu och jag vill bara att den lill* därinne vill komma ut snart!!

TACK för tipset om snuset, har sagt det till Roger, så han kan ta med en extra dosa! :)

Och precis som du säger, den där väskan känns inte så viktig faktiskt! Vi har ju både mor- & far föräldrarna i stan, så krisar det kan dom fixa det som behövs.

Nä, väskan är det sista jag oroar mig för medans andra verkar tycka den är livsviktig!



Hoppas ni mår bra i övrigt och att ni njuter av sommaren!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback