Ännu ett fordon att testa!

dsc00240 (MMS)

Ännu ett fordon att testa!


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja lilla Maj hon är då för uppfinningsrik hon....

2011-06-13 @ 13:34:25
Postat av: Rebecka

Ursäkta mitt supersena svar...

Det där med kläder är svårt, men skulle dom vara för små, är det ju bara att gå och köpa större. Är inte så orolig över just det och precis som du säger - spelar inte så stor roll när miraklet äntligen har kommit!! :)

Som vi längtar och som jag är riktigt less på att inte kunna göra ngt. Foglossningarna tar knäcken på mig snart... Ca 1 månad kvar...



Hoppas ni alla mår bra och att ni hade mysigt när ni var på besök!!

Skulle vara så skoj att ses ngn gång och även Josse!! Känns som 100 år sedan ju! :)



Telia har en kampanj för bla iPhone 4, som jag tyckte var superbra. Jag ringer inte med ngt annat än Telia, så jag förlängde bara abonnemanget.

Fri surf (till en viss gräns) samt annat smått & gott som ingår. :)

Kolla på telia.se if du vill veta mer el gå till en Telia-butik.



Mga kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback