Tiden bara går!

Hinner inte riktigt med och jag gör ju ingenting! Helt sjukt!
Har glömt berätta att jag återigen fyndat på Kupan i Baggeby, vi köpte en stringhylla för 200 spänns där för två veckor sedan. Den har bara två hyllplan och är lite lägre än den vi har i sovrummet. Vi kopplade ihop dem i alla fall och det blev riktigt bra. Melchior har provsuttit alla hyllplanen.

Jessen har ju som bekant en hobby som innebär att han hämtar hem TV-apparater som skänks bort via blocket. En 90 kilos klump är det senaste fyndet som höll på att ta knäcken av vår stackars granne Bengt. Vi har nu i alla fall lyckats skänka en TV vidare till en granne, känns skönt att kunna röra sig i läggan igen.

Igår var jag på mammagrupp, riktigt trevligt var det. Nio mammor kommer vi vara i vår grupp. Vi har bokat in fika nästa vecka på Anskarskyrkan där är tydligen vi barnvagnsterrorister välkomna :). Känns roligt att träffa andra bebbar och mammor. Maj var nog banne mig störst av alla barnen log som en sol gjorde hon dessutom nästan hela träffen.

puss på er alla...och om det är så att jag är väldigt tjatig med vad jag skriver om och dessutom lägger upp bilder hela tiden så skyller jag på att Majs alla släktingar bor så förskräckligt långt borta och VILL se! :)


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vi V I L L att du bara ska skriva om ditt liv som småbarnsmamma och Maj - hon är ju den solstråle vi så länge saknat - hon förgyller vårt liv....

2011-03-02 @ 06:19:49
Postat av: heddan

vi vill se o läsa!!

2011-03-02 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback