Konstigt...

Jag kommer ihåg när min mamma fyllde 30, jag var ju åtta år då så det är kanske inte så konstigt. Det ländes dock lite konstigare när jag själv fyllde 30. men nu i helgen har vi varit på fest hos våra kompisar M och P som båda fyllt fyrtio!! Våra vänner börjar alltså vara i mina föräldrars ålder vilket ju naturligtvis måste betyda att de inte är i mina föräldrars ålder utan i min ålder!!
Maj var finklädd för att gå på kalas i alla fall.

Majs finaste moster har ju också varit på besök. Hon har tampats med Severin som blir så överlycklig när det finns någon som sover i vardagsrummet. När man har nakna katter och de i vissa lägen kan kännas som väl valda manliga kroppsdelar en svettig dag är det ju inte alltid skitkul att ha dem på halsen när man sover :) Det kan vara mysigare att he en liten systerdotter där.

Majskornet har inte varit helt undra i helgen jag tror att hon får små feberknäppar lite nu och då, gissar att det är tänderna som spökar lite. Det var någon i vår föräldragrupp som berättade att barnen kan få febertoppar redan två månader innan tänderna kommer.

Mamman passar på att mysa när den lilla tillåter det, ibland är det inte så dumt med en lite småfebrig dotter :)


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Mammas och mormors världens finaste tjejer!!!! Längtar efter er så innibombens!!!!

2011-05-16 @ 08:26:03
Postat av: mammamumlan

Hanna du har rätt - Maj är så fin i gult!

2011-05-16 @ 09:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback