Mörkt som i november

En ruggigt grå dag, regn på rutorna och mörkt, mörkt, mörkt! Blir nog att kura inne idag.
Katterna är jobbigare som skrutt. Severin skriker halva dagarna, gärna precis då lilla M somnat in. Melchior står och klöser på dörrarna, vill ut och vara rädd i trapphuset kanske. Majskornet har fått sin tredje tand och lärt sig gnissla med de små riskorn hon har. Hon har också fått sitt första blåöga, klättradde på sin gunghäst - tokiga unge! Jag har varit magsjuk och är allmänt lite småhängig vilket också J verkar vara.
Hösten verkar ha stormat in.

Vi får försöka se det härliga med höst:
  • Tända ljus, överallt!
  • Vi ska gå på babyträffar på bibblan
  • Vi kan med gott samvete grotta in oss med våra TV-serier
  • Vi får ganska bra med lön i slutet av september...kan fira lite med en shoppingrunda kanske
  • Latte på stan
  • Latte på Lidingö
  • Lidingö har fått en ny galleria med ett Waynes (kanske kan klämma in en kvällsfika?!)
  • Maj, Maj, Maj!!
  • Planera inför julen (bortse från stress och dåligt samvete om var vi ska vara när)
  • Kanske baka en bulle eller 50
  • Spela lite spel
  • Äta god mat
  • Wordfeuda på min iphone :)
  • Krypa in i massa kläder och gosiga sockor


Maj - superfin i den finfina koftan som Monica stickat


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Men lilla sötnosen - snälla Hanna lägg in den där bilden på FB så jag kan skriva ut åt Monica...

2011-09-19 @ 12:53:42
Postat av: heddan

jag vill så himla gärna komma o dricka latte!!!

2011-09-19 @ 20:23:54
Postat av: soffan

bra höstlista, ska arbeta av den också...eller dom jag kan göra, sen får jag fylla på med egna. Wordfeud är du ju förövrigt oslagbar i...:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback