Vita kläder och planering???

Vad är det med mig och vita kläder??? När jag jobbade på T-magga så fick jag alltid för mig att städa kaffekvarnen när ngt vitt var på. Idag har jag haft en vit tröjklänning på mig, gissa vad jag tyckte var en lämplig syssla?? Jooo jag har tagit hand om all blötlagd lera (rödbrännande naturligtvis) och knådat så det flög över hela rummet.. Efter det tyckte jag det var läge för lite diskning av färkoppar!

I morgon bär det av, håll tummarna för få bilköer och lite snöfall!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja du lilla Hanna - fråga min man vad han tycker om mej och vita tröjor - tyvärr ännu ett släktskapsbevis.. Jag brukar a l l t i d göra köttfärssås och tomatpuren bara sprätter och sprätter... Kör jättesakta för här är det busväder!!!!

2009-12-22 @ 09:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback