lekte hemmafru...

Jo minsann jag gick upp, okej inte så tidigt men först för att baka scones som vi kunde frukostera på. Självklart hade vi sovit så länge att Jens var tvungen att gå på jobbet. Jag fick en superfrulle på ballan helt ensam, ja katterna med everin i spetsen satt naturligtvis tiggandes med.

Snart (eller kl 15) ska jag fika på Söder med Anna GH, undrar om vi ska på
Hängmattan? Åhh mandel och ruccolapesto mmm. Måste bara pallra mig in i duschen och fixa mig lite.

Undrar vem som har tänkt storstäda läggan...för den verkar inte göra det själv i alla fall, typiskt.

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja du samlar ju bara mer och mer vuxenpoäng - ta hand om E V E R I N nu - kramar mamman

2009-07-31 @ 14:25:10
Postat av: heddan

åh hängmattan!!

2009-07-31 @ 17:29:42
Postat av: Hanna

Ja vi har effektiviserat hans namn lite...Sevve, Evve -typ samma

2009-07-31 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback