känner att det är dags...

för ett nytt inlägg. Men jisses vad ska jag skriva om? det får bli ett tråkinlägg.
Har haft en  mysig helg. Jessen slutade tidigt i fredags och vi fick dricka lite vin och käka tillsammans, vilket inte händer ofta en fredagkväll.
Lördagen ägnade jag åt min smurf till syster och hennes två arb.kompisar som var här på visning. Jag skulle plugga hela dagen...men var så in i bomben snabb att jag hann med Hedvig. De shoppade, jag hängde på. Det var faktiskt en såndär myslördag som man alltid skulle ha. Shopping i några timmar och sen ett glas vin på uteservering!
Idag har jag återigen haft systerhäng, missade en loppis på strand (hoppas att den var dålig : P ) men det var det allt värt. Nu har den lilla skrutten åkt hem och Stockholm är allt bra tomt utan henne.

Alla mina gossar ligger i soffan bredvid mig och sover. Livet är bra härligt ibland...men lite tyst nu, hihi.

Hedden vi kör en picnicferre i sommar är laddad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag med blev helpeppad på det!!=) tur att vi ses snart igen för det var inge kul alls att åka hem när vi hann träffas så lite=(

2009-05-10 @ 21:06:04
Postat av: Hanna

ähh tänk på hur respektlös jag är i tunnelbanan så går det bra :)

2009-05-10 @ 21:44:17
Postat av: mammamumlan

ja nog var du snabb alltid som hunnit med allt detta under helgen och hunnit umgås med Lillskruttan två dagar...

2009-05-11 @ 07:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback