Fredag, välbehövligt!

Har haft alla mina utvecklingssamtal den här veckan. Det är roligt men intensivt. Idag hade jag det sista med tolk och allt och det funkade bra, det är alltid lite spännande när man inte är ensam som styr och ställer! Det har varit en ganska lång vecka med många tidiga mornar och på det rätt så sena kvällar..med avdelningsmöte (som för min del bestod av maratonsamtal), mattekurs och utv.samtal efter arbetstid. Till råga på allt åkte deta lilla penntrollet som bekant hem i måndags så det blev tomt och mindre färgglatt i den här stan!

Något som var bra var att i kartongen till min plexihylla följde det med stora bitar av frigolit, formade som lådor. En har pimpats och den andra ska spraymålas så snart jag handlat färg. Gillar när man kan omvandla något som man inte trodde man hade!

Trevlig helg på er. Nu ska jag laga fredagsmiddag. Får äta med min kära i kväll ♥.

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja jag förstår att du saknar penntrollet och jag förstår hur jobbigt du har det på ditt jobb - du är så himla duktig, ha det bra med jessen på fredagsmiddagen - kramar från mamman och nicken

2010-03-05 @ 20:05:17
Postat av: heddan

hihi va gulligt med det färgglada nu är jag trött efter klubb 27 så jag känner mig inte så färgglad..som ett penntroll kanske men inte så färgglad!!;) vill se kort på frigolitisarna och ha en länk till din playlist!!=) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback