Sex veckor idag...

Långsamt, långsamt förbättrar vi våra rutiner även om hon har svårt för att komma till ro och sova annat än på natten. Nu sover hon hela natten i sin spjälsäng förutom då hon vaknar och äter (oftast en gng mellan 3-4 och en gång mellan 6-7) Igår somnade hon för kvällen klockan 21 vilket är ett stooort framsteg! Jag fortsätter att jobba på nattningen, det är ju ganska skönt att hinna ha lite kvällstid till annat än amning och TV-tittande!
Såhär trött har hon annars varit på senaste tiden röda uppspärrade ögon som vägrat koppla av. Ser dessutom ut som en minirobot ;)


Söt, avslappnad och sovande :)

Min fin lergubbe har fått en kompis...av samma konstnär!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Alltså jag tror att jag döör - hon är som en liten choklad-bit med glasyr på - det finns inte någon sötare lill-flicka även om hon är lite robotaktig på ett kort...

2011-02-02 @ 12:41:32
Postat av: heddan

men lillgumman så trött hon är på robotkortet o lika söt o fin som alltid, lillhjärtat!! jag är så avis på dina lergubbar!!

2011-02-02 @ 21:42:02
Postat av: j

Snart är jag hemma hos mina tjejer igen!!!! :D:D:D

2011-02-03 @ 05:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback