Dagens bästa?

Maj har legat och sovit inne i vagnen, hon har vaknat till lite och vi har slövaggat henne medan någon av oss suttit vid datorn.  Maj vaknar nu helt och jag tar upp henne och lägger henne under babygymmet och går in i köket för att ladda med minfom och grejer. Majskornet gnyr till lite och jag ropar till henne att jag snart kommer. Jag hör att även att Jens säger något tröstande till henne. Ganska snart är jag klar i köket och går tillbaka till mina fina. Maj ligger ganska nöjt och tittar på sin nya leksak medan Jens tröstar vagnen genom att vagga den fram och tillbaka...han trodde alltså att den lilla fortfarande låg kvar i vagnen. Haha söta är de mina familjemedlemmar!

Kommentarer
Postat av: heddan

haha

2011-03-12 @ 23:46:26
Postat av: mammamumlan

Hihi - ganska uppmärksam pappa...

2011-03-13 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback