onsdag

Kan idag konstatera att superstores semlor må va rackarns billiga men inte var de särskilt goda...det lönar sig inte alltid att handla på deras kampanjer (tydligen).

I övrigt kan jag också berätta att jag igår pratade med Majs fantastiska sköterska Jenny som hjälpte mig med nattningsbekymren. Hon trodde att Majskornet mest var lite lagom missnöjd vid den tidpunkten men tyckte att jag kunde köpa hem ersättning (som reserv) om hon fortsätter skrika och testa om hon blir tröstad av lite mer mat. Sagt och gjort jag laddad upp med både färdigblandad och pulverersättning och gjorde i övrigt precis so vanligt vid nattning...och gissa vad igår var sötnosen en riktig ängel och somnade precis som vanligt utan hysteriska utbrott. Hoppas att hon fortsätter så men det känns skönt att veta att det finns lite extramat om det behövs :)

I morgon ska jag och Maj fika med de andra mammorna och barnen ska bli kul!

Är också så stolt över min tuffa syster som köpt ett radhus, snacka om cool tjej...längtar efter att få sitta på din gräsmatta och dricka kaffe och äta kakor (för du kommer väl att börja ha sånt hemma nu när du blivit husägare!!!).

Spännande slutspestider tycker Maj.

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vilken fin sköterska som berättar hur verkligheten är utan att ge dåligt samvete - allt för Majs bästa och även ditt. Puss på Tur-Maj som förde AIK-vinst med sej...

2011-03-09 @ 11:39:29
Postat av: heddan

apselut det kommer jag alltid ha!! cooola tjejer har det...o då får ni ju bo hos mig!!=)

2011-03-09 @ 18:15:15
Postat av: Hanna

Jag veet hedden vi sa det...det kankse är hos Hedvig som vi kommer bo mest när vi är hemma framöver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback