VÅR!!!!

Det är sååå härligt ute (och varför sitter jag då inne kan man undra)...kallt på morgonen men redan vid 9.00 är det riktigt varmt i solen. Småttingarna på jobbet kan äntligen skippa alla lager med kläder och röra sig ordentligt.

I dag har jag fått min första hela lön...blev dessutom lite extra denna månad eftersom jag fick mitt friskvårdbidrag på 1200 spänns...visserligen har jag handlat spinningkort för 1900 men i alla fall!
Min första lön skall gå till:
  • min stringhylla som jag beställt (hög, djup och smal, helvit) har betalat 20% i handpenning men det mesta kvar.
  • Shoppinghelg med systern...hoppas på en ny garderob
  • antagligen några restaurangbesök
  • flygbiljetter hem...får nog boka inför valbogshelgen snart!
  • Förhoppnngsvis en massa fika på trevliga cafeér
  • lite räkningar
Nu ska jag förbereda mig infö kvällens spinningpass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback