äntligen över...

Ja jag kan inte säga annat än att det är skönt att förra veckan tillsist tog slut. Kortveckan på jobbet blev den längsta jag varit med om...min kollega blev fortsatt sjukskriven veckan ut och vi var nästan hela tiden en man (kvinna) kort på min avdelning. Några barn var lite extra känsliga och behövde min uppmärksamhet, några andra barn testade rösten rätt frekvent (dvs grät mest hela tden!!!) och vi hade möten med både psykolog och konsult från Lidingö stad. Min vecka bestod av 10 timmars arbetsdagar, har man inte arbetat på dagis vet man inte hur trött man är efter en vanlig dag, men jag lovar det är ingenting om man jämför!!! När helgen äntligen kom åkte jag till Jessen i Vingåker och han den stackarn fick ta hand om en helt utmattad Hanna (han fick dock glädjas åt kameraynd på loppis). Nåja nog tjatat om detta det var ju länge sedan sist!

Skellefteåvistelsen var mycket nice, det blev verkligen en lugn och skööön helg med lite skvaller från syster och Elin på lördagskvällen. Balzac var sig likt...waynes hade dock fått upp några gräsliga gardiner som täckte stora delar av sikten från det som annars är nästan bäst med stället...fönstren!!! Ingen Annelie Lundkvist fick jag se...hon svek skellefteå för sin drömprins den rackaren :)

Har drabbats av shoppingfrossa...verkar inte kunna ge mig ut med plånboken i handen längre utan att komma hem med några kassar!
Nya inköp:
  • liten gul handväska
  • mysig munkjacka med trekvartsärm med guldhjärtan
  • tights...lite kortare än de gamla
  • trosor...som är sååå bekväma, kanske inte så heta dock
  • mycket snygg sjal att ha i håret
  • t-shirt med kasettband
  • svart klänning från cheap monday
  • svart klänning med guldfjärilar oh polokrage från mbym
  • abc-bok från Hylandshörna, likadan som farfar har (loppisfynd 5 spänns)
  • ett par gummistövlar
  • en massa toalettartiklar och strumpor som jag impulshandlade idag när jag skulle köpa en ansiktskräm och en rengöringskräm...stövlarna hör till impulsköpen...men jag behöver stövlar på jobbbet (ursäkt)
Observera att alla dessa nköp har skett efter det att jag bestämt mig för att inte handla så mycket den här månaden!

I morgon har jag sovmorgon, hihi, kram på er

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, vad duktig du har varit på att shoppa! Det är roligast att handla när man egentligen inte behöver något. Själv får jag egentligen inte på mig mina byxor längre men tycker att det är helt omöjligt att hitta ett par mammabyxor så jag har inget val. Soricker väl när som helst... Saknar dig min Hanna! kramar!

2007-05-08 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback