När verkligheten hinner ikapp...

dagens i-landsproblem
Hur i hela friden ska Jens och jag rymmas i sängen när Severin kommer? Vi har en 120-säng och med viss teknik kan vi sova nästan en hel natt med ett täcke. Mekke har självklart tagit över sängen och aldrig, aldrig har en katt varit så tung som honom när man (jag) försöker få tag på lite täcke. Han bryr sig inte heller hur mycket man än drar eller knuffar på honom...han rullar bara runt och sover precis lika bra...
Nu vet jag att pappa kommer att säga att vi ska slänga ner kattf*n och ta över makten över sängen meeen det är ju också ganska rart när han ligger där.

Kattf*n ligger för övrigt och sover nu också...nedbäddad under täcke och överkast med huvudet mellan våra kuddar på SIN rätta plats - mitt i sängen.


Kommentarer
Postat av: heddan

hmmm ja det va svårt, ni kanske kan sova på soffan?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback