Dagens ämne...

Märker när jag läser diverse bloggar att det är "Hollywoodfruar" som är hett att dabatera idag. Jag kan inte bidra med så mycket förutom att alla verkar rörande överens om att programmet lika gärna kunnat heta "spånfruar"

Jag kan däremot stoltsera med att jag idag avslutat någonting! Numera har jag ytterligare 7.5 högdkolrpoäng..eller 5 i gamla systemet! Jag har visserligen inte fått ut dem ännu...men hade kursavslut idag! Känns gött!
I morgon startar jakten på 4 nya...den här gången i didaktik, ska få mig en handledarutbildning så att jag kan med rätta kan kalla mig "lokal lärarutbildare". Typiskt bara att "min" student har hoppat av lärarutbildningen...tydligt tecken på att jag skrämmer studenterna =/????

Lite höstkramar till er alla, även om det mest känns som sensommar!!! (Förutom att jag i morse önskade mig ett par ingervantar när jag cyklade till jubb!)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Du får ett par ingervantar i julklapp....

2009-09-15 @ 20:54:52
Postat av: Hanna

Haha...såg precis min stavning och du jag fyller år INNAN jul ju!

Postat av: pappa

Grattis det är bra gjort.

2009-09-16 @ 09:44:30
Postat av: heddan

du är så duktig lilla stumpan o jag hoppas oxå att inger stickar ett par vantar till dig snart!!!

2009-09-16 @ 12:32:34
Postat av: mammamumlan

Men stavningen har nog med släktskapet att göra: din pappa har tydligen så "mysket" hår läste jag på Heddens blogg....

2009-09-16 @ 19:42:11
Postat av: Blondinmamman

Haha!

Jag tänkte just fråga om högskolekursen var i stavning;D

Dom där hollywoodfruarna verkar verkligen engagera alla!

Jag skrev ett inlägg om dom och nu har jag haft över hundra läsare på bloggen. Varje dag!!

Dom flesta har sökt på "svenska hollywoodfruar" på google och hitta min blogg.

Helt sjukt egentligen!

Några galna tanter liksom:)

2009-09-17 @ 16:02:37
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback