Jag undrar...

Ska jag bli sjuk eller är det bara lite fejkfeberkänningar???

Sitter och försöker avsluta min läs- och skrivkurs, känns skönt att göra det klart. Ska fördjupa mig i pedagogisk dokumentation och handledarutbildning den här terminen. Förstår inte varför det är SÅÅÅÅ mycket tråkigare att avsluta något än att påbörja???

Jens och jag har hittat en ny hobby, den blir nog kortvarig...vi har gjort cernitlerafigurer. Haha, Jessen började storartat med en Severin där han jobbde på att få täckningen på precis rätt plats...men helt plötsligt var det bara en mjuk avlång lite lätt oformlig klump.


Toplessbruden han försökte med sen är inte helt tokig den heller...och min chihuahua tappade ett ben, typsikt!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja ni är då i alla fall världens gulligaste ungar - tur ni har barnasinnet kvar, kanske ni ska börja göra små berlocker och sälja snart för att dryga ut kassan - små örhängen kanske????

2009-09-09 @ 06:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback