Nackdelen med högt i tak...

eller att vara kort om man ser det så...måste vara att man måste släpa fram en stol för att nå till brandvarnaren när den sätter igång då.
Jag har precis bakat medan Jessen fortfarande sov...nu gör han det knappast längre...mina schackrutor blev liiite välgräddade och vhhiiii startar den härligaste av väckorklockor!

Jag vaknade så tidigt idag, kan bero på att vi beslöt oss för att bädda ner oss i soffan och se på film halva natten. Vi spelade visserligen mest ett spel på Jessens nya mobil...man ska kasta upp en gris i luften och hålla den där (ja, det är ungefär lika meningsfullt som farmville!). Det känns i alla fall riktigt skönt att vara uppe med tuppen (nåja, kl 8 iaf). Hoppas på en lååång härlig dag i solskenet!

Härlig söndag på er

Kommentarer
Postat av: heddan

jag är oxå vaken!!=)

2009-09-20 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback