Två mycket konstiga saker har inträffat denna söndag!

Den första inträffade efter att jag sovit ca 12 timmar i natt (bara det är väl värt lite höjda ögonbryn men är ej inräknat i detta). När jag ska vattna en blomma som ser lite hängig ut svämmar vattnet över och det visar sig att hela blomman är genomsur och rutten!!! Det kanske inte är så himla konstigt men med tanke på hur ofta jag vattnar är det helskumt!!! Någonstans på vägen måste blomman bestämt sig för att inte leva mer och därmed slutat suga upp vattnet och bara lagrat det i jorden som för övrigt luktade lik!

Det andra konstiga hände för bara en liten stund sedan. Vi såg den nya svenska TV-serien "Mannen under trappan", den var lite småläbbig och jag berättade några gånger för Jens att jag var rädd. Och DÅ plötsligt hände det...det blev så rackarns läskigt att jag skrek högt!!! Till svenska TV-serien??? Jag fattar inget!!!

För övrigt har vi testat nya Baggebyfiket idag. Helt okej, blir nog fler besök snart.

Kram och god natt på er!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jäklar oxå har helt missat att Mannen under trappan skulle gå - jag har läst boken och den är så jäkla bra - en blandning mellan saga och verklighet, förstår att du skrek...

2009-09-14 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback