Alla ♥:ans dag!

Romantiskt nog köpte vi oss en antennkabel så vi  ska kunna se OS i sovrummet. Vi tog också en vandrande fika från sleven...Tänk vad man kan hitta på en sådan här hjärtlig dag. Jag undrar om vi inte ska ta och fira den nya kabeln med lite bubbel i kväll.

För övrigt har jag haft knasiga veckan med kräksjuka och nu en oroväckande förkylning på g.
I fredags när jag gjorde mitt återtåg på förskolan var nästan alla barn hemma...som mest hade vi 7 barn den dagen. Konstigt.
Jens och jag har också skrattat ihjäl oss åt en massa TV-program - som halv åtta hos mig och mästarnas mästare. Dessutom hade vi i tisdags glömt att vårt favorit progge So you think you can dance gick så det var bara tur att vi lyckades se det. Konstigt.
Jessen har dessutom kräkts vilket han aldrig gör. Konstigt. Kanske ännu konstigare eller möjligtvis jobbigare för honom var att kräkdebuten skedde på Rådmansgatan mitt inne i stan.

Försökte lägga in ett klipp här med en superdans ifrån i tisdags med det gick inte...missa inte Jakob nästa vecka snacka om benföring.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback