...

åhh så trött. Jag är inte skapt för att börja jobba allt för tidigt, är dessutom kocken hemma och VABar (som för övrigt åker över heeela stan för att komma till jobbet kl6!!!) måste den stackaren (jag, idag) börja jobba en halvtimme tidigare (det jävliga är dessutom att jag vet att jag är gnällig plus att jag bara har en kvarts promenad till jobbet) Det blir nog en flirt me Eva till nästa termin och bara stängningar för min del...
Snart dags för teater, det återsår att se om jag kommer att bli pigg av det..

Puss på er alla i morgon är jag kanske, eventuellt, möjligtvis liiite mindre sur =)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Stackars min lilla söta flicka - men jag tror att du blir mycket gladare av teatern...

2010-03-25 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback