Buhuuuu

Nu har lilla H åkt hem, jädrar vad hon kan shoppa! Två dagar på stan och jag börjar inse att det kanske kan bli lite småjobbigt att julhandla i år. Fikapaus är sbsolut nödvändigt, det är ett som är säkert i all fall...hoppas bara på att få in en fika på ett öppet Hängmattan snart...ska kanske öva J i vegmat :)

Festen i fredags var lyckad, ganska många blev vi och jag tyckte i alla fall att det var himla trevligt. Hoppas på att inte ta 2 år på mig innan jag bjuder in till storfest igen. Vi fick en massa fina presenter och särskilt en hel påse med små kläder uppskattas. Hedden köpte också en present till sitt blivande syskonbarn..två par små söta byxor. Ska lägga in bilder lite senare. Jag har shoppat mina första mammakläder också, pappan och Brillan gav mig ett presentkort vilket är nästan helt spenderat! Tack...det behövdes!

Vårt internet är kräklångsamt och det är en plåga att använda det...jag skyller på det nu när jag bloggar så lite.

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja nu får ni absolut inte köpa mer julklappar än för 200:- tillsammans - kramar mamman

2010-10-27 @ 15:46:31
Postat av: heddan

hihi ja jag är ganska bra på shoppa faktiskt, du får ta och vila nu fram tills jag kommer nästa gång!;)

2010-10-27 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback