Oj!

I natt eller snarare i morse drömde jag att det lilla gryet kommit fram....men så värst litet gryn var det i och för sig inte...nä, alldeles nykläckt kom bebben utrustad med ca tio rätt så krokiga tänder. Dessutom hade varken mamman eller pappan sett vilket kön han eller hon hade trots att någon (föräldrarna själva??) hade klätt på den lilla med både blöja och en rejäl uppsättning kläder. Tur var väl att farmodern var där och kunde berätta att det var en flicka...trodde hon  i alla fall. Pappan tyckte att bebisen såg lite matt ut (faktiskt ganska uttorkad när mamman också tittade efter) så han fyllde genast en nappflaska med vatten som bebben (tösen?) själv greppade och drack ur...

njaaa...jag vet inte om jag verkligen drömmer sanndrömmar??

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja dessa drömmar - vi får hoppas att den överdriver lite med sanningen men vi skulle nog älska bebben även om den hade krokiga tänder - puss

2010-10-12 @ 08:00:04
Postat av: Idha

Hahaha! Drömde också jättemycket konstigt när jag väntade Polly. Ofta att jag var otillräcklig, typ hade glömt ge henne mat på flera dygn, glömt vagnen någonstans, inte bytt blöja på en vecka... tur att man är lite bättre när man är vaken än när man sover.

Postat av: Josefina

Heeej! Ja, tänk snart är bebisen här. Jag var på jobbet idag och inser att min mammaledighet inte kommer vara för evigt :(. Vilken fin mage :). Massor med kramar

2010-10-13 @ 20:34:14
Postat av: Hanna

Men Jossan om slutet på din mammaledighet betyder att du ibland tittar in på datorn gör det mig glad!!!

2010-10-14 @ 18:37:13
URL: http://hannahumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback