Ja vad ska jag säga...

mitt bloggande är allt annat än regelbundet...och när det väl sker är det inte särskilt innehållsrikt. Nåväl, nu kommer ett inlägg i alla fall. Innehållslöst måhända men ett inlägg på g i alla fall :)

Vi har som jag nog nämnt gjort ytterligare en tripp upp till Skellefteå. Lilla H skulla fira 30-årsdag med buller och bång. En mycket trevlig dag och kväll i hennes fina hus på Rosgatan.

Maj var såklart med också och fick promenera på gräsmattan...kul som attan :) Sen fick Majskornet åka hem till farmor och farfar med pappan medan mamman fortsatte kalasa. Mysigt för alla tror jag :)

En kusinträff för Jens kusiner hanns också med...det blev ju då också en kusinträff för Maj som fick vid 7 månaders ålder (och visserligen från födseln) redan har dubbelt så många kusiner som sin mamma.


De yngsta kusinerna

Den här turen tog vi flyget båda vägarna och det gick bara fint, pillrig så det förslår är hon ju men glad som en lärka särskilt då flystewarden flirtar med henne :) Maj har också börjat krypa lite smått. Hon har dock ärvt sin mors tålamod och hatar att lära sig saker vill bara automatiskt kunna så en hel del arga utrop blir det...


Men glad blir hon ju då hon kan♥

Plötsligt känns det också som att hösten är på intågande...inte minst märks det på mitt humör. Stingslig och grinig som ett bi men det går nog över snart :)

Puss på er

 


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Puss på er lilla familjen och så trevligt det var med Hedvigs fest och ert besök....

2011-08-09 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback