Att inte få gunga

...hela dagen kan ge såhär bister min. Stackars, stackars Maj.


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Nämen stackars liten då....

2012-05-16 @ 06:31:01
Postat av: Rebecka

Åhh, vilken ledsen liten tjej, men söt som socker ändå! :)



Vad är det jag läser, flyttar ni hem? El är det sommarställe? Ser helmysigt ut iaf!!

Skulle vara så skoj att få ses, vill ju träffa eran sötis! :)



Tack för tipset om glassen oxå! Hon jag pratade med på Barnkliniken sa oxå det, att ge glass el annat som hon tycker om - strunta i kostcirkeln en sån här gång, huvudsaken jag får i henne ngt.

Och Meja tycker om glass... ;)

Men fy vad ledsamt det var att se henne så sjuk, värker i mammahjärtat.

Hon är betydligt piggare nu, vilket känns skönt!



Kramar

Postat av: Hanna

Ja vi flyttar hem i sommar, till Gamla Falmark...på prov i villa på landet :)

2012-05-16 @ 22:34:32
URL: http://hannahumla.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Men så kul!! :)

Hoppas vi kan ses ngn dag då!!

2012-05-17 @ 20:55:20
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback