Skulle kunna ha samma som sist...

Jens och Maj är i Skellefteå och jag är ensam hemma. Hurra sova hela natten OCH sovmorgon heela helgen. Severin tänkte annat. Klockan 8 hade han varit ensam tillräckligt länge och med ensam menas TILLSAMMANS med Melchior! Så katt#<\ sätter igång och skriker i en halvtimme innan jag ger upp. Så nu har jag fått ut fördelarna av att va ensam färdigt och har i ren protest ätit frukost i sängen och lagt mig där igen för att ja vänta på...morgondagens sovmorgon?? Hade tänkt ta mig till millesgården och titta på Magnolior men det regnar...förhoppningsvis ger regnet med sig snart.


Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja det är ju lyckat med katter ibland - de känner på sej när något är annorlunda - har oxå märkt det nu när Nicke varit borta nattetid - de blir helknasiga! Men ta hand om dej och njut av egentiden - kramar!

2012-05-12 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback