shop ´til you drop!

oj,oj,oj...det blev ingen billig helg det här!!! Hedden och jag har verkligen tokshoppat, men oj så kul det var är lite matt nu bara. Tråkigt att Hedvig har åkt hem också...skulle vara bra om hon kunde vara här lite oftare min bästa lillasyster!!!

Okej nu till det viktiga...det som inhandlades!

  • röd jacka med vita prickar från Jenny Hellström (förälskelse sedan första ögonkastet!)
  • mönstrad klänning från Top Shop
  • svarta jeans från top shop
  • plånbok...mycket barnslig
  • liten börs för att förvara bra små saker i från Monki
  • turistväska från Monki
  • t-shirt, gul med svart tryck - Monki
  • svart stickad västklänning -Monki
  • diskställ från Granit
  • förvaringskorg med sugproppar från Granit
  • Secret wish, parfym från Anna Sui...oj vad gott den luktar!!
  • Rougeborste från Make up store

Helgen har inneburit att jag skaffat ny favoritaffär...Monki på Götgatan...så mycket snyggt, så mycket billigt, så många speglar att förvirras av!!!

Idag har jag haft en riktig skitdag men det ska jag förtsänga med lite soffmys. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är en underbar känsla att bränna pengar....
Tyvärr blev det inte mycket över denna månad. Men snart är det löning igen och då ska visakortet glöda. Jag har typ 50 timmars fyllnadstid som väntar på att få komma ut i det fria...

2007-04-06 @ 10:30:26
Postat av: Mamman

Den där parfymen har jag minsann provat hos Hedden och den är ju en sån som jag älskar oxå, är ganska avis just nu.....

2007-04-25 @ 06:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback