Snart färdig för flytt...

Börjar verkligen se fram emot mitt nya liv...som förskollärare på Lidingö. Ska nog kunna trivas med det. Hoppas att någon kommer och hälsar på mig bara! Jag är nästan helt färdigpackad nu, tänk vad mycket man kan få ner i tre flyttlådor och två benno-hyllor från IKEA. I de senare rymde jag alla våra dvd-filmer och snudd på nästan alla CD-skivor (behöver kanske inte säga att CD-kontot inte har använts så flitigt under de senaste åren...är nog dags för lite nyheter).

Väntar på att få höra (föhoppningsvis glada) nyheter från Elin...jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra! Det vore kul om vi båda kunde fira i morgon!

Behöver:
  • Ett nytt köksbord och stolar
  • nya underkläder (ser ut som en uteliggare under kläderna, stackars Jens!)
  • nya kläder (ser ut som en uteliggare utanpå, stackars alla!)
  • inte såå mycket mer faktiskt!
Kram på er och glöm inte damernas superkombination idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback