Härliga lördag!

Sitter invirad i täcket, lite OS i bakgrunden (inget vidare iof, inget bra år för sverige), Melchior springer runt och leker med sin julgranskula (som jag tänkte ge till barnen på mitt jobb men min egen baby tog den i stället), ska träna kl 15 men är heeelt ledig fram till dess!!

Jesse och jag var ut och åt igår på ett rätt tråkigt ställe men som vi hamnar på då och då, maten är bra men väldigt ospännande men det är billigt...så vi har råd att gå dit såhär innan lönen också, haha. Det var riktigt trevligt med en massa mat och vin och dessutom efterrätt!!

Nu lite betapet och sen kanske garderobstädning (kan inte stänga dörren längre och hittar då och då kläder jag glömt...säkert tecken på att det är dags!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback