Samtal med barn...

Samtal med 4-årig flicka
- Fröken (ja, när man jobbar med de lite äldre barnen kallas man ofta för det)
- jaaa
- Har du några barn?
- Nej jag har faktiskt inte det...
- Varför då?? (annat barn kommer in i samtalet)
- Jae..jo (vet inte riktigt vad jag ska svara)
- Jag vet, man måste faktiskt  vara förälskad, eller hur (flicka 1 igen)
- Ja det är ju bäst (tycker inte riktigt att det var läge för en djupare analys av hur barn blir till)
- Jag vet vi kan vi säga att du går ut och skaffar dig en man på lördag, okej?

Haha de är hjälpsamma de små liven!

Kommentarer
Postat av: heddan

haha...jasså det är så man ska göra...då gör jag med det på lördag;)

2008-08-24 @ 15:44:59
Postat av: mammamumlan

Va bra nu vet du ju hur du ska göra........

2008-08-25 @ 07:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback