Långhelg

Tänk vad skönt det kan vara att vara ledig...har inte fått mycket gjort den här helgen.

  • Jag har varit på 35-årkalas hos Johanna, det var kul...missade dock sista tunnelbanan så vi fick åka taxi (det var ju inte helg). Sjöng en massa sing star...någon stjärna är jag ju inte men ganska skoj!!
  • Har secondhandshoppat lite...två "nya" klänningar.
  • Ätit valborgsmiddag med några vänner på en för övrigt helt tom restaurang vid Östermalmstorg...skumt men trevligt.
  • Försökt läsa lite till jobbet...men jag sitter ju här så det verkar gå lite trögt.                                                             
Nästa helg åker jag hem till Skellefteå, ska bli jätteskönt med lite norrländsk luft.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: heddan

åh va kul med secondhand klänningar ta med så får jag se=) längtar tills på fredag!!! kramkram

2008-05-07 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback