Lördagsförmiddag

Ligger i soffan oc tar det lugnt, finns det något bättre än en lååång seg morgon utan stress?? Ska ligga kvar här under täcket en stund till sen ska jag adventspynta lite, städa lite och bege mig till Årsta för Alvins fest. Ska bli skoj synd bara att Jessen inte kan haka på, får se om han kan ansluta lite senare. Det blev två böcker till den lilla A till sist, Lennart Hellsings ABC 8helt underbar tycker jag) och "Min bok om kroppen".

Hihi...snart ska hedvig se på hockey och käka pizza med grabbarna...hon är rolig hon!

Ha en bra dag!!
Puss

Kommentarer
Postat av: heddan

haha jag ska leva om o hela tiden ha en jättejättejättestor snus under läppen oxå!!

2008-11-29 @ 13:40:51
Postat av: Hanna

Haha du vet precis hur man smälter in i alla sällskap!

2008-11-29 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback