Lista från Rebecka...

1. När gick du upp idag?

06:15


2. Diamanter eller pärlor?


Diamanter


3. Senaste filmen du såg på bio?

The Dark Knight tror jag nog...det var ett tag sen faktiskt


4. Bästa TV-program?


Nu helt klart Dexter, Heroes har tappat greppet helt det är nästan som Lost...

5. Vad åt du till frukost?

fil med banan och Musli

6. Vad är ditt andra namn?

Ida och Margareta


7. Din favoritmat?

kyckling, feta och rödlök i någon kombination tror jag vinner i längden


8. Den maträtt du inte gillar?

Jobbets fiskbullar går bara inte ner...


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

David Bowies singles collection går hem i ALLA lägen


11. Vilken bil kör du?

BMW

12. Vilken är din favoritmacka?

varm macka...


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?



14. Vilka är dina favoritkläder?

Har många...för tillfället står min Filippa K klänning som jag köpte på rea i somras högt i kurs trots att jag inte tänkte köpa den för att jag inte kände mig så fin i den!


15. Om du fick åka vart du ville?

Längtar till New York nu...skulle ju ha åkt i höst!


16. Favoritklädmärke?

Filippa K får jag väl säga igen men det är inte riktigt sant...gillar mest gamla kläder ju som jag fyndar!


17. Var vill du dra dig tillbaka?


18. Favorittid på dagen?

helgmornar


19. Var är du född?

Skellefteå


20. Vilken är din favoritsport att se på?

Gillar det mesta faktiskt men friidrott och alpint ligger högt på listan


21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

inte just någon eftersom jag valde att svara såhär...


22. Vem tror du skickar tillbaka först?



23. Coca Cola eller Pepsi?

Absolut ingen av dem!


24. Fotboll eller ishockey?

Ishockey


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

morgon


26. Pedikyr eller manikyr?

vet ej är ingen erfaren nagelpillare


27. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Jag lurar på att köpa en till katt men har inte hittat den rätte än, håll utkik efter nakna och mysiga killar...hihi det lät lite snuskigt ju!


28. Vad ville du bli när du var liten?

Konstnär


30. Varit i Afrika?

Nej


31. Nånsin rullat in någon i toapapper?

hmm...tror inte det


32. Varit med om en bilolycka?

Nej


33. Favoritdag i veckan?

Lööördag


34. Favoritrestaurang?

Gillar Byn faktiskt...och Underbar...och Pet sounds

35.Favoritblommor?

Gillar pioner skarpt nu, de är så härligt kitchiga

37.Favoritsnabbmatsrestaurant?

vet ej...gillar egentligen mer fikasnabbmat!


38. Äger du en cykel?

Ja


39. Vem fick du senaste mail från?

Rebecka

40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Handlar inte på kredit faktiskt


41. Läggdags?

runt 23-00


42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar detta till?



43. Senaste personen du delade en middag med?

Ska precis käka med Jessen


44. Vad lyssnar du till just nu?


Datorns surr och vänner som är på i det andra rummet


45. Favoritfärger?

gillar nästan alla men gönt gillar jag mycket och ljust pastellgult


Kommentarer
Postat av: heddan

hanna jag gillar ju oxå pioner!!! ååå vi är så lika!!=)

2008-10-21 @ 20:48:39
Postat av: Anonym

vi tänker så lka du och jag ;)

2008-10-21 @ 21:03:42
Postat av: Anonym

haha lika menar jag ju

2008-10-21 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback