Då ska vi se...

Bondeloppisen var nice, fyndade en liten brosch med strass för 75 spänns...hamnar på en mössa i höst. Jag fyndade också någoning som jag inte tänkt mig och någonting som jag egentligen inte har råd med...men va fan. En lila sååå fin vinterjacka. Har försökt modella lite med självutlösaren det gck sådär men ett smakprov kan ni ju få. Färgen på bilderna stämmer inte riktigt, den är lila - tveklöst - på bilden ser den nog mer blå ut.




Snigga jackan får nu hänga i klädkammaren och vänta på lite kyla. Man kan säga att jag har gjort det drägligt för i alla fall en person att vintern snart är här ♥

Vi...Johanna och jag hann med en hängmattanfika också...tyvärr var ugnen paj och de hade inte kunnat baka bröd så det blev en sallad...nästan lika god.

I går bjöd jag mina kära kollegor på after work, det var trevligt! Giggi höll låda och vi skrattade. En finfin blomma från Margits trädgård fick jag. Lite segt idag...men ska nog ta mig ett glas vin snart (det blev faktiskt över)



Kommentarer
Postat av: heddan

jackan var superfin!! det ser ut som att ni har sommar där fortfarande eftersom dina arbetskamrater var barbenta tänkte jag, här regnar det mest hela jävla tiden!!

2009-08-30 @ 12:41:52
Postat av: Hanna

Jaaa...lite sommar är det nog fortfarande, det var i alla fall riktigt klibbigt i fredags om än mulet.

Postat av: Kattis Korv

fetefin blomma! Ja, man fick ta obegränsat med tillbehör vill jag lova... Fast jag var som sagt inte sugen redan innan så jag tog inga mer. Jädra dumt att äta choklad.

2009-08-30 @ 19:43:00
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback