Härligt!

Idag har jag utmanat mig själv, med ett resultat som gör mig blåten. Dels så skrev jag ju i morse att jag tänkte gå och träna...det gjorde jag, jag körde ett spin/corepass och blev helt slut - men det var riktigt roligt. Nu ska jag banne mig komma igång igen, musklerna behöver hitta tillbaka! Min andra utmaning var att för första gången sedan krockdagen köra bil. Detta genomfördes också, det känns riktigt skönt...jag vet fortfarande hur man gör!!!

Nu sitter jag nyduschad, nyäten drickandes kaffe hemma i soffan. Väntar på att Jessen kommer hem, får nog bli lite vin och yarre sen.

En veckas semester kvar nu, ojoj...tiden går foooort!

Kommentarer
Postat av: heddan

fasen vad duktig du är, jag ska oxå komma igång nu!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback