oooops!

Man kan säga att det är lite typiskt. Ja, när jag tänker efter är det nog mycket typiskt. Någon av mina kloka föräldrar sa en gång att min syster och jag alltid lekte rejält med våra leksaker, så rejält faktiskt att de gick sönder efter en tids frenetiskt använande. Nu har det hänt igen! Idag på julkulet fick jag min H-julis, en liten söt häftapparat. Jag önskar mig som kanske bekant är en häftpistol nästan vart eviga år...nu fick jag ju inte riktigt det utan den mer vanliga häftelihäfttingesten för mindre häftarbeten. Problemet är ju nu då bara att det ju faktiskt är en häftpistol jag behöver men jag öppnade ivrigt förpackningen och försökte använda lilla apparaten som en picka och vips hade jag krossat den så bitarna flög åt alla håll!! Magnus Uggla hade i alla fall rätt i en sak...underbart är kort!!

För övrigt var jag föga originell som köpt en huvudkliare...men jag var i alla fall mer generös än de andra eftersom jag också drygade ut paketet med en handvärmare :)

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Ja men man s k a leka ordentligt med klapparna - det är normalt även när man är vuxen...

2009-12-17 @ 06:29:53
Postat av: Anonym

hihi. KLart man ska använda sina saker väl. tråkigt om dom bara ligger på hyllan och dammar ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback