Nyss så...

hade jag faktiskt en massa energi, så råkade jag titta på datorn och slog på den faaaaarligt. Energin är borta men jag ska rycka mig i kragen. Gör ett för övrigt ett vågat klädval idag...nu är det inte så spännande som det låter...det är inte vågat àla Rosing...utan vågat som i en väldigt mönstrad vintageklänning som jag aldrig lyckats anv. Få se hur det går.

Melchior har för övrigt hittat till sin elementbädd som han först bara blängde på. Nu ligger han där och är hårig. För övrigt är han kanske världens mest störiga kisse just nu, vårkänslor månne? Hoppas på vår och håravfall snart hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag tror att det är bra att du slår på datorn ibland och coolar ner lite - man behöver inte va så duktig jämt även om man heter Hanna....

2009-02-28 @ 17:34:40
Postat av: Hanna

haha...nä det är sant men det är bara det att jag har ingen balans. Antingen är det allt eller inget!

2009-02-28 @ 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback