kaaallt

Tittade nyss på termometern -42...naturligtvis stod det 4,2 men det känns som det förstnämnda. Iskallt är vad det är.
Har haft en bra dag. Jessen steg upp ganska tidigt och drog på jobbet, men innan slog han igång Pans labyrint åt mig så jag kunde ligga kvar i sängen och se på bra film. Bra start, pratade lite med mamman och läste lite (vägar in i skriftspråket) det gick trögt idag men har en vecka till på mig. Åkte sen in  till stan och hängde med Maria vars ögon har börjat glittra igen, jag gillar det. Vi hann med en shoppingrunda, köpte en jädrigt snygg tröja på Tjallamalla som var lite dyr men kompenserade detta genom att köpa en billig klänning på stadsmissionen - alltså två plagg för under 1000 lappen är ju inte så farligt! En fika tog vi också - tänk om man kunde få hänga på café typ jämt!!!
Stter nu i soffan med världens gulligaste katt hoprullad i knäet och hoppas på att Jessen kommer hem lite tidigt idag så vi hinner mysa med en flaska vin...vilket känns som en nice avrundning på en bra dag.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback