Någon som hinner med???

Det känns som att allt bara rusar förbi...tiden, var har du tagit vägen??? Men allt är ganska bra nu, jag ska snart plugga lite men jag känner mig motiverad till det mesta. Jag har tom städat kattlådan utan att det kändes speciellt jobbigt...hihi.

Vad händer mer då? Tja, det får bli en billig helg - får lön först på tisdag och kontot ekar nästan. Jag hade chansen att "få" lite extrapengar häromdagen...det låg nämligen 500 spänns här i våran källare, jag lät samvetet styra och la upp pengarna i ett fönster. Jens tycker att jag var lite väl ärlig, han tror att första bästa person tog dem sen...jag tror att ägaren hittade pengarna...i alla fall hoppas jag det. Jag tänker liksom att alla går inte och tappar pengar sådär utan det måste vara typ vår 84-åriga granne som tappat halva sin månadspeng...Vad tänker ni, skulle jag ha köpt en ny klänning eller gjorde jag rätt?

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Jag är stolt över dej Gumsan - jag gjorde ju likadant på Annagården och då kom det en anhörig och frågade om ngn hittat en 5-hundring och då fick jag stoltsera med min ärlighet, fick blommor och tackkort på posten....

2009-01-27 @ 08:19:01
Postat av: Hanna

Ingen har frågat ännu...inga blommor heller

2009-01-27 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback