Hjälp!

Nu är det så att jag hade riktig brandskräck som barn. Blixten hade slagit ner i ett hus tll några bekanta till familjen och nu har det hänt i Hjoggan...ännu värre! Minns att på min inrådan fick INGEN leka när vi hade strömavbrott och endast ljus tända. Nej serru ljuset skulle vaktas av allas ögon!
Dessutom ve och fasa har jag minsann hört att några som satt i en bil (det ska ju banne mig vara det blixtsäkra alternativet!) blev träffade härom veckan. Okej nu lät de ju som att jag har blixtskäck...det kanske jag har också?

Hjäääääälp!! Mamma och Pappa se nu till att era hus klarar sig, OK?!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Ja visst är det läskigt med åskan!

Usch!

Och så himla otäck är den!

Min kompis häst vart träffad av blixten i hjoggan när den gick hårt där i torsdags. Han dog..



Man tror ju inte det är sant!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback