Skellet!

Vi är i ett iskallt norrland. Jag brukar banne mig ALLTID försvara norrland iaf Skellefteå och dess väder och säga att det inte är någon skillnad. Men nu börjar jag banne mig tveka nu får Skelleftevädret bidra med sitt om vi ska fortsätta med vårt förhållande!

Som sagt äntligen här, resan gick smiiiidigt på typ 8 timmar var vi framme!
Idag ska jag äntligen få hänga med världens bästa syrsa, fika världens bästa mammafika och äta djur (världens bästa? låter så grymt det här) hos pappan.

Severin har fått en ny bästis - enögda Minna - en lite bonnis på några veckor. Charmig och ser inte alls så där konstig ut som vanliga håriga katter. Men hon har korta ben, väldigt korta faktiskt :)

Puss på er alla, måtte solen skina snart igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska också träffa världens bästa pedagog!!!! ASG

2009-07-06 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback