ooops...

Vet inte riktigt hur det gick till men jag råkade handla lite kläder idag. Men en mycket praktisk och färgglad jacka/tröja och en fin liten kjol blev det. Inte så dyrt heller men jag har rackarns lite pengar sen sn bestämde sig för att ta stooora delar av min lön.

Och regnet fortsätter att ösa ner...men som sagt så lärde pappa mig för några år sedan att värmeböljesomrarna brukar vara skit fram till midsommar och sen bara slår det om. Hoppas på att pappans iaktagelser stämmer.

Föresten pappan - jag vill också fira din 60-årsdag i Afrikat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mammamumlan

Vaa fyller han 60?????

2009-06-14 @ 10:24:40
Postat av: heddan

haha jag håller oxå på med det där om att det vänder på midsommarkvällen o sen är resten av sommaren jättefin!! sa det senast igår på festen!! o ja mamma han fyller 60 men först om några år!!;)

2009-06-14 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback